Audyt SEO to podstawa dalszej optymalizacji widoczności w wyszukiwarkach internetowych. To również wstęp do kolejnych działań w zakresie marketingu internetowego oraz poprawiania pozycji witryny. Na audycie SEO opieramy swoje dalsze działania związane z promocją strony www w wynikach wyszukiwania.
Opracowujemy kompleksową analizę SEO (Search Engine Optimization) strony www pod kątem dopasowania do wymagań wyszukiwarek internetowych, przede wszystkim Google.
Otrzymasz przejrzysty, rozbudowany raport z licznymi rekomendacjami. Zbadamy kondycję i przedstawimy potencjał Twojej strony. Porównamy Twoją witrynę do stron internetowych konkurencji. Wskażemy również błędy, wąskie gardła i obszary, które skutecznie mogą wpływać na obniżenie oceny, a tym samym pozycji Twojej strony w wyszukiwarce Google.
Jakie korzyści zyskasz z audytu SEO?
- Dowiesz się, które elementy Twojej strony wymagają optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych
- Otrzymasz szczegółową analizę obecnej sytuacji witryny w porównaniu do konkurencji
- Poznasz swoje mocne strony w SEO, na które warto postawić prowadząc biznes
- Dowiesz się jak zyskać więcej wartościowego ruchu z wyszukiwarek internetowych
- Zyskasz podstawę do dalszych działań działań z dziedziny marketingu internetowego
Co otrzymam w raporcie po audycie SEO?
Przygotowując nasz audyt skupiamy się na szeregu kluczowych obszarów z dziedziny SEO. Dostarczymy Ci listę błędów i nieprawidłowości, które wymagają korekty. Będą to konkretne zalecenia, które prawdopodobnie dasz radę wdrożyć samodzielnie w obrębie swojej strony.
W raporcie otrzymasz ocenę i rekomendacje dotyczące takich elementów jak:
- kondycja witryny, stopień zaindeksowania, jej widoczność w wyszukiwarkach i poprawność czytania przez roboty Google
- szybkość działania witryny w porównaniu do stron konkurencji
- stopień optymalizacji i wydajności wersji mobilnej
- błędy techniczne i nieprawidłowości w kodzie strony
- nawigacja, struktura i hierarchia strony
- analiza treści strony i dobór odpowiednich słów kluczowych
- linkowanie wewnątrz strony i źródła linków z zewnątrz
- metatagi, czyli jak strona wygląda w Google
- historia widoczności w Google
- elementy User Experience
- analiza błędnych i toksycznych linków
Dlaczego my?
Mamy już 15 lat doświadczenia w zakresie optymalizacji SEO. Zaczynaliśmy kiedy hasła takie jak SEO czy SEM dopiero zaczęły być traktowane przez marketerów poważnie. Przeprowadziliśmy wiele audytów, zbierając bogate doświadczenie i wiedzę, które wykorzystujemy w naszej pracy. Na bieżąco śledzimy nowe informacje z branży SEO i analizujemy wpływ nowych czynników na ranking Google. Obserwujemy nowe trendy w marketingu internetowym i włączamy je jako nowe parametry do oceny w naszych audytach.
Korzystamy z wielu platform, narzędzi i oprogramowania podczas przygotowywania audytów SEO.
Ile kosztuje audyt SEO?
Każdy audyt SEO wyceniamy indywidualnie. Zależy to głównie od czasu jaki nasz specjalista musi poświęcić na jego przygotowanie. W przypadku dużych serwisów internetowych zakres analizy będzie zdecydowanie szerszy niż w przypadku strony www lokalnego biznesu. Koszt audytu uwarunkowany jest też od branży oraz konkurencji audytowanej strony.
Poproś o bezpłatną wycenę. Przyjrzymy się Twojej stronie i zaproponujemy najkorzystniejsze rozwiązanie!